Fucked up

Igår blev ju inte alls som planerat. Helt jävla deppigt och bråkigt.
Sen vad fan gjorde jag, Dummare får man ju leta efter. Fan asså Jag är verkligen helt  fucked up ibland. Det var inte meningen det bara blev så jag var ledsen och sen blev det som det blev. Förlåt.

Idag är den drygaste söndagen på läääänge. Jag orkar ingenting, men det verkar jag inte vara ensam om iaf, typ alla är inloggade på Msn.
 Dagen började med att jag vaknade av att Sixten har knuffat ner mig från in kudde. Så där ligger han och sträcker sig medan jag får ligga bredvid.  Går ner och äter frukost och går upp och lägger mig igen. Vid tolv vaknar jag ingen av att Jakob sitter och spelar spel på min dator, får lite damp på honom sen så börjar jag med Engelskan. Har two minutes talk till imorgon. HJÄÄÄLP ! Sen har vi engelska och franska till på onsdag. Nu sitter jag helt död framför datorn och pratar med lite folk då och då när jag orkar svara. Sen ikväll blir det baka Äpplekaka med Favvis Erica<3 Yummy.

Imorgon är det skolofoto som gäller och på tisdag är det klassensdag så då bär det av till Brölarp för att  Vandra :/ Säger bara Palla gå runt i någon skog en hel dag.

Sen fyller Pappa år nästa måndag, vad kan man ge honom? Han fyller ändå 40 så någoting måset han ju få.

Och sen är det klassresa den 5-7 September Paddling i Immelen.

Nej nu tycker jag att jag ändå fått fram ganska mycket så nu får det vara slut. / SoofieNilsson^^



The way you looked at me, our  telephonecalls ´til the middle of the night, everything keeps reminding me about you. Just call my name and I´ll be there back by your side. . . I really miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0