jag är fan inte som alla andra :)(a)

vaknade klockan nio över stressad (trodde att den var elva) så jag gick ner och åt frukost , sen när jag kommer upp igen ser jag att den bara är halv tio, så jag somnade om till Elva (= Klockan Halv ett stack jag och Pernilla till Josse, och bakade kladdkaka :p, den blev väl sådär (a) Sen såg vi på pledgh this(apris Hiltons film) skit dåliigt :P, men ändå ball Efter det gick jag och Pernilla hem till mig och spelade kort och pratade och så :)  Min papps hade tagit med levande kräftor hem från jobbet så det låg i vårt badkar :Pernilla tyckte det var helt kul så hon var tvungen at fota (A) HAHA Du är goe du :)

Inte så myket att säga om ikväll mer än att jag har sjukt humor och att hampus har likadan :P  

Workie workie imorgon då 15:00-19:30 kom gäran och säg hej , kan säg att det verkligen uppskattas :)
Ska sluta nu för att jag nicht pallar mer :) så Hejdåå :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0