Lördag/Söndag/Måndag/Tisdag

Lördag: hade morgonpasset på jobbet så jag fick gå upp redan nio sen jobbade jag till två tiden, drygt*

Klockan fya kom min moster och lilla kusin och hämtade mig. Skulle ju va barnvakt. Lina var på jätte bar humör så hon ville leka allt möjligt , geek som man är så passade jag på att föreslå saker som dokter (där jag kunde ligga ner och chilla(H) ) Sen åt vi middag och bakade en kladdkaka. Vid hade precis börjat måla me glitterpennor när fröken Svensson kom (världens bästa IDa) vi fortsatte att måla med glitter ett tag till, om jag ska va ärlig så tyckte nog jag och IDa att det var roigare än vad Lina gjorde ;P Sen såg vi en film och vid tio tiden somnade Lina så då gick jag och IDa upp och kollade en film och Speedway till två på natten (H)

Söndag: Väcktes redan Nio även idag, Seen kom mamma och hämtad oss vid halv två. Sen bard et direkt iväg till Husie matchen för att möta Elise där och kolla på när Jesper splelade, de vann matchen mot elsingborg med 3-2. Sen åkte vi hem och På kvällen stack jag till Malin med Erica Emil och Hampus för att spela poker , Det gick bajs :/ förlorade 66 kroner.

Måndag: gick till badet vid halv ett, var där tills tre (alla skulle ju träna ) Sen gick jag hem och träffade Elise :), tack för en trevlig kväll babe <3

Idag: Badet nu till tre ( dåbörjar man ju jobba) har kvälls passet så jag stänger inte fören vid halv åtta, Killing me softly :'/ Aja ska dra nu / SoofieNilsson^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0