Mf

Ja då har man precis kommit hem från Mf då (= sett Timbuktu , vilket inte alls blev som planerat men trevligt ändå.
Har även hört världens sämsta raggningsreplik
Kille: Hej har ni någonsin varit  med om att ni lånat ut något till en granne och att han sedan haft det så långtid at ni fåt fråga om det.
Sterlina: Ja !
Kille: Va förklara
S: Du förklarade ju nyss vad är det jag ska förklara
K: det hände ig med (han pekar på sin kompis) Han gjorde så mot mig, han tog min gitarr och nu kan jag inte sjunga
S: Sjunger du i din gitarr eller?
K: Nej men jag spelar på den sen så sjunger jag med
Jag börjar skratta hysteriskt :P
K: skrattar hon alltidså mycket
Jag: Vadå ska jag gråta eller?
K till mig: Oooh är ditt hår äkta får jag känna ?
Jag: Ja det är väl klart att det är äkta,
K: jag tror dig inte
Jag bbörjar dra i mitt hår för att vissa att det är äkta killen ska precis känna på det
K: fan jag vågar inte tänk så trillar det av i min hand
J: klart det inte gör tror du inte att det är äkta eller?
K: Jo jag vet inet lovar du ?
J: ja
han känner på mitt hår sen säger han att han måste gå
Han skakar han med oss.
K: trevligt att prata
K till rebecka: Du har vitast tänder
R: okej

Haha jävla flumm kille men kul var det iaf :)



Sen har jag vatt där inne en gång med Pernilla med :), fettös medvetslös nej nej Pommesfritös ska det ju va :D  Vi trampade trampbåt vilket jag aldrig gjort förut (bara i tosselila i en lite sjö där :P)



Skolan har ju även börjar , dööööö schemat för i år var verkligen sämst ! SUCK ! Aja ska sova imorgon för man måste ju då till skolan :/  Goodnatt / SoofieNilsson^^

Kommentarer
Postat av: Isabelle

HAHAHAHAHH =D de va så sjuuukt ball =)

2007-08-26 @ 18:49:49
Postat av: ...

Låter mer som han flippa med er
:S

2007-08-26 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0