Borring like hell

Haha igår fick jag åka hem ännu tidigare än jag trodde. jag fick åka redan vid trexD Love it ! Men ja vi får väl se hur länge jag måste stanna idag :) Hoppas på så lite som möjligt (A) Förmiddagen idag gick ganska fort typ skrev tre notiser och ja det fick tiden att gå :) sen på lunchen så kom pappa och hämtde mig så följde jag med till hans jobb och åt :) peace, jag älskar min pappa<333 Klockan är just nu 14.11 ja gansak skönt max två timmar och femtio minuter tills jag får gå ! Träffade Tuwe igår på bussen :) kul det var ju ett tag sedan, så vi hade ju en hel del att prata om :) Sen hade jag typ tio minuter kvar av min lunch så då gick jag för att träffa Aleks och hans kompis Ola. Sen skulle jag ju då följa med Tomas och Johan ut , men ja det blev inte så, men ja jag klarara mig får ju sitta vid datorn (H) Haha såån g33k I know :) but that´s just life :) Palin Björkman ringde mig precis , men ja jag kan ju inte svara , för I am working , HAHAH vilket skämt jag jobba :) ajaa jag måste vara typ den lataste praon de haft här någonsin :) men det är lungt imorgon är ändå sista dagen. Se är det back to school, med två prov. AAHA hjälp först So prov på onsdag och sedan så blir det matteprov på fredag och trög som man är så fattar jag ju verkligen ingenting av matten , men ja jag får väl rå plugga om jag ska lyckas hålla kvar mitt Vg.







Why can´t you see how much you means to me <3 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0