DobeeyDoo

Egentligen har jag inge lust att skriva alls, men jag har ju lite roliga kommentarer från skolan att dela med mig av (= 

Först så hade vi då klassråd och pratade om klassresan :), gick ändå fint :), Sen så fyller pappa år idag så det var firning som gällde han fick BBkallingar av Moi. Ja tillbaka till school efter Son hade vi Svenska , Vi skulle läsa och göra ett prepositiohäfte. Riggan var sjuk så vi hade Tommy, självklart så struntade vi i att läsa och skriva i häftet och hade snacketolva istället.
Sen hade vi Engelska, ja det blev snacke tolva där med (fast med Berra den här gången )
Sen hade jag sån syo tid. Pernilla du hde rätt människa bara psykar en ju :/ Panik! 265 poäng är tydligen inte alls bra. Jag som ändå kände mig ganska säker och nöjd och så.
Sen var det Matte.
Elise: Hur många miljoner går det på en miljon ? ASG* HAHAHA du är för goe babe <3
Sen nästa gång var det Bella som var wierd.
Isabella: Jo kolla jag tycker att alla borde sticka ut mer u mängde och  typ skita i att skaffa jjobb och barn och fru och sån och slippa att få så en formiga liv genom att sitta framför datorn hela tiden och typ leva i en helt annan världen och såt, Bra va ?  Haha Wow nörd :P
Sen slutade vi då matten och skulle ha rast då säger Elise Att från och med ska vi kalla Vibo ugglan
Jag : varför det ? :S
Jo för han är typ helt smart
J: jaha?
E: Jo asså precis som ugglan i NallePuuh :P, Haha Omg vilken dag :P, ?
Men nu ska jag till bara töser så synes  // sooofieNilsson ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0