Klassresam

ja nu har man då vatt på klassresa, I Immelen var vi. Det var trevlans. Vi paddlade i åtta immar så jag är döööd just nu. Har ont i hela kroppen och är trött som fan. Det var iaf en kul klassresa och ja 9a Jag älskar er <3


Videovaka igår , såg de re första filmerna sen så däckade jag på golvet. Mys var det iaf.

Sen ja idag så har jag vatt med MIkka , och Eliise :)<3 Trevlans värre<3  Vatt en allmänt konstig dag idag , Hänt en del men ja inget jag kan skriva här för vem som helst, men ja man får väl se hur allt utvecklar sig.

Skulle egentligen kunna skriva flera sidor om det här, men jag är för trött så dettta får duga.
Godnatt/ SoofieNilsson^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0