moget.

Moget är det enda jag har att säga dig, moget.


Engelskan gick inget bra  idag. Hittade inte orden och det var verkligen inte som om jag pratade engelska utan franska. Aja synd jag skulle sabba det på en sån här sak. jag är egentligen bra på att prata engelska det säger ju till och emd rigmor, men nu så sabbade jag det.
Mysig dag annars. Sandra jag och kanalen = great !

Känner mig allmänt fullproppad med känslor just nu. Skulle behöva ett lov nu, men ja nästa veckan är det ju typ studiedag på ons, tors och fre så det blir ju lite där iaf. Sen skulle jag ju plugga idag, men det har ju då gått rent åt skogen med det. Aja jag frå väl läsa lite på fransk skitet i sängen och försöka mig på So:on imorgon.

God Natt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0