080808

För det första så är det  den 8/8 - 08 idag ( 080808) kul kul :) Absolut ingen mening i det men ändå.

Igår blev det stan med elise och bella för att se mamma mia, nu var ju den tyvärr slut såld, så vi bowlade istället. Och ja jag sög som vanligt. Det var nog om möjligt ännu sämre än det brukar vara:( Men vi gjorde iaf något, precis som man ska på sommarlovet. Sen fick jag dessutom hämtat hem halva min gardrob hos pålsson :)
nu sitter jag iaf här vid min lilla segga dator och lyssnar sönder the killers - romeo and juliet. Galet vad musik är beroende framkallande. Till musiken kör jag på frukost. Härlig blandning. Mackor, the killers och sen kaffe på det, receptet på en bra början på dagen.
    Idag åker erica till Turk-land och lämnar mig här, jävla sitll asså, men jag får överleva. Dock känns det som om jag har saker att underhålla mig med nu sista veckan. släktis, stan, bio och sen ska mamma och jag ut och inhandla lite nytt som lär behövas nu till gymnasiet.

Jaja nu ska jag ut och störa mig me lillen och hans små kompisar i min väntan på att sege erica ska vakna. pussss

Kommentarer
Postat av: Johanna

jasså du har blogg, trevlans ju.

gillade btw receptet på en bra början på dagen, spec kaffe delen, haha!

2008-08-12 @ 21:29:26
URL: http://lundvally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0