3/8

Jag upptäckte nyligen att jag hade en bortglömd blogg och kom på att det är hemskt skönt att skriva av sig. Inte för att jag nämner några namn eller pekar utnågon speciell här, det känns bara fel men det är ändå en skön känsla att kunna skriva av allt. Och ja det är då därför jag börjat skriva som en galning på sista tiden. 

    Idag har vatit effektiv kan man väl säga. Först jobbades jag till två, sista dagen idag vilket var så otroligt skönt. Sen blev det stan för att fixa biljetter till Etagé med Elise. Sen hem till henne och laga lite middag. Malin och Håkan kom och sedan Hampe med. Mamma ringer och meddelar att jag ska vara hemma elva. Elva!? på mitt sommarlov, det är galet. Jag förstår mig verkligen inte på hon och hennes skumma ute tider nej fy för elva. Jag hämtade iaf min kudde hos Malin och lånade lite filmer. Allt för att komma hem och märka att dvd:n i mitt och jakobs vardagsrum är upptagen. suck. På detta så vill inte min msn fungera som den ska. Så här sitter jag nu utan det minst lill att göra, Och jag funderar stark på att kämpa på lite med franskan som jag måste bemästra tills skolan börjar.
       Jag känner att jag har ganska mycket att klaga på ikväll. inte just för att allt suger för allt är faktiskt ganska fint, men för att det blev lite struligt nu i veckan. oliak personer har fått olika titlar:    Vi har saknad, som jag bara vill kasta mig i armarna på, vi har besvikelse som hag mest bara blir ledsen på. Sen en massa andra som egentligen inte har någon dirket kategori utan bara är där för en eller inte. Det sägs att i nöden prövas vännerna och det stämmer kanske, men saken är dem att dem prövas varje dag. Varenda dag kan man hitta tecken på om det verkligen är riktiga vänner eller inte. Och visst är du det, men det kan väl ändå kännas som om personen borde dra åt helvete och att den bara gör skit för en. För visst är vi riktigt vänner till och med av den bästa sorten man kan vara men idag vill jag bara be dig dra dit pepparn växer.

Nej nu ska jag sova god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0