gammalt blir nytt.

Nu har jag tjatat på min lille bror i dagar. och äntligen gick han med på att fixa lite ny musik till mig. Nu har jag då haft den här nya musik i två dagar och jag har spelat sönder den totalt, så nu är jag trött på den igen,så  jag skrollar nochalant  ner till mina gammla låtar i jakt på något jag är sugen på. Det slutar alltid på samma band och samma låtar. Så nu sitter jag här med den gammla vanliga when you were young med the killers. Och jag gillar det. För visst är det kul med ny musik, men efter bara två dagar slutar det var så där nytt och flytter in i mängden, så egentligen spelar det ingen roll för nytt blir gammalt och gammalt blir nytt igen. 
    
På måndag börjar jag gymnasiet, haha blandade känslor. Jag kommer ihåg när vi var små och det kom folk och praktiserade på skolan. När dem berättade att dem gick i första ring så blev vi alltid så imponerade,  wooow, va stor du är, vuxen och allt. Nu är jag då är, fyra dagar ifrån första ring och jag känner mig inte ett dugg vuxen. Jag känner mig liten, inte barn liten kanska men liten och verkligen inte vuxen. Aja nus ka jag rusa ner till bussen , för att träffa nina. Vi synes folk <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver du musik tips är det bara att hojta :)

2008-08-17 @ 22:00:19
URL: http://tuvee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0