hejdå sommarlov

Om jag skulle döpa det här sommarlovet till något så blir det : pude-sommar. Inte det att jag spenderat all min tid där, men bra mycket av den iaf. hur månag kvällar har vi inta tagit mopparna dit och tagit ett kvällsdopp? Självklart har jag varit där på dagarna med men betydligt mer sällan.  Förra året gillade jag inte alls pude, jag hatade det verkligen, men sen helt plötsligt slog det om. Och nu så är det bara underbart. Förr åkte jag bara dit för att jag i smyg ville träffa vissa personer men nu gillar jag det verkligen, så därför utnäms den här sommaren till pude-sommar.
      Den här sommaren har jag faktiskt inte gjort så mycket alls, men jag vill endå påstå att den varit lyckaad, men nu tänkte jag gå över till en helt annan sak. Nämligen skolstarten...

...Ja och så var jag här igen. Presic som jag varit åtta gånger innan.  Det efterlängtade sommarlovet är slut och skolan ska börja. Ja inte just idag och inte imorgon men i övermorgon, men egentligen är det nu sommarlovet  tar slut. Jag har haft mina nio veckor och nu går vi in på den sista helgen innan alla börjar igen. Allt går tillbaka till det vanliga, förutom att allt inte är som det brukar.
Det är inte längre spången och min a-klass jag återvänder till. Det är inte berra och hans fina so lektioner.det är inte längre den där trygga känslan av att inte vara ensam. Allt kan hända nu, det kan bli underbart bra men det kan även gå rent åt skogen. Och jag är rädd, jag är till och med jätte rädd. Jag har längtat till det här, det har jag, men nu är jag rädd. Rädd för att bli ensam, rädd för att jag inte ska hitta någon jag tycker om. Rädd för att jag inte ska förstå något av det lärarna försöker lära mig. Jag vet att allt går att lösa. Trvis jag inte på Procivitas så kan jag byta, men jag vill så gärna trivas. Jag vill så gärna vissa att jag faktikst valde rätt, trots att folk ständigt påpekar att jag valt fel...



älskade underbara



...men nu gör jag det iaf. Nu lämnar jag spången och 9a för all framtid och be ger mig in till Procivitas och sp1c.
     Nej nu ska jag återgå till att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0