funderingar i regnet.


Ännu en helt vanlig dag flytter förbi. Grå, regning, blåsig och kall. Agusti? ja men visst! Dagarna börjar redan flytta in i varandra. Stiga upp, äta frukost, ta på sig, åka till skolan, gå i skolan, åka hem, plugga, äta, gå till elise (annan kompis ibland), sova. sen bara fortsätter det runt och runt. Man hittar sina egna små ljuspunkter i dagarna. Det kan vara en bra film, ett klokt citat, eller något som bara är allmänt kul.
     Jag är inte trött på skolan. Det är jag verkligen inte, den är faktiskt riktigt rolig just nu (antar att den är det för dem flesta i början) Och ja det är skönt att vara inne i rutiner igen, ifs hade jag kunnat vara utan tisdagsmorrnana.  Att gå upp sex är inte riktigt min sak. Då går jag hellre upp åtta och går tilll tre på eftermiddagrna.
     Nästa vecka ska bli riktigt trevligt, jag ser verkligen fram emot det. Eller ja. jag vill ju inte dirket ha provet på måndag men det ska bli kul med kolboda och sen reccentiorsfesten i lund. Snart snart det är ju redan onsdag. 
      Nej nu skall jag återgå till mitt eviga pluggande. Idag står det engelska, matte och företagsekonomi på schemat. 


the dice was loaded from the start
And I bet, and you exploded in my heart
And I forget, I forget.. the movie song
When you gonna realize, it was just that the time was wrong

synes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0