1/8

Känns som om jag hinner med mycket mer när jag jobbar. Fast jobbet tar upp fyra-fem timmar om dagen så känns det som om jag gör myket mer. Ta idag tillexempel. Först jobbade jag då från tolv till fyra. Sen badade jag en stund och sen drog jag med nian och erica och köpte skor. På dettta har jag käkat, duschat och fixat mig i en evighet och nu ikväll blir det mys med tjejerna. Låter det ändå inte mycket ? det tycker iaf jag.
     Händelsefulla dagar det gillas skarpt. Och nu på sommaren finns det så mycket att göra med. Bada, sola och bara vara ute. Jag är egentligen inte en sån som gillar att bara vara ute, men på sommaren kan det faktiskt vara mysigt. Iaf med rätt människor och rätt saker. det kan vara lite krök en vattenpipa, en fotboll eller något annat sånt.
Nu har jag egentligen inte så mycket mer att skriva, och framför allt så har erica kommit hit och hon tycker jag är osocoial så see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0