30/5

Underbar dag. Reant ut sagt underbar.
Började dagen med att ha den sista slöjdlektion ( någonsin) och då fick jag reda på att jag håller mitt mvg vilket känns sjukt bra. Sen matte bara vara ute och göra några sånna uppgifter vilekt med var fint.
Idrott med längdhopp och löpning. Höhöh jag är grymm jue.
Sista lektionen för dagen blev franska , vilket var chill. Sen bestämmde jag mig iaf för att fråga riggan om vad jag fick för slutbetyg. Och fan vad glad jag blev Mvg i både svenska och engelska. LYCKA ren jävla LYCKA. Sen iaf hem där pappa berättade att det låg ett paket från hm och väntade på mig. så ja härligt värre.
Och på måndag blir det Göteborg med niorna , YÄÄS TACK !

When I watch you, wana do you. right where you're standing. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0