Pressade scheman

Igår gjorde jag något som var väldigt ovanligt för att vara jag. Jag gick ut och sprang på egen vilja. Och inte nog med det, der var dåligt väder med. Det regande, var kallt och jag var verkligen jätte förkyld. Och ändå fick jag iden att jag var tvungen att gå ut och spriga. Troligen kommer jag itne göra det igen på jätte länge men känslan man får när man kommer in i värmen igen. Blöt, kall och rent ut sagt skit trött. Ja den känslan är så jävla skön, ja så jävla skön att jag trots vädret pressar mig ut i joggingskor och en halsduk virad runt halsen.Jag borde helt enkelt gör det oftare.
      Jag kollade nyss igenom vårat provschema. Och fy jag blir helt nervös bara jag tänker på det. Italienska imorgon, företagsekonomi på onsdag. Och sen veckan efter har vi både religion och Info & Layout. Och på topp av detta så har jag ju företaget vi måste börja bli klara med och sen reading logs, glosor, och annan läxa. Nej fy jag vet verkligen inte hur jag ska orka med allt det här. Mycket pluggande helt enkelt, men ja man kan ju komma till en gräns med. Efter ett tags pluggande så blir man helt omotiverad och då så sätter sig inget och man lär sig inte hälften så mycket som när man faktikst har motviationen. Saken är den att jag alltid varit ganska motiverade med läxor och liknande men nu plötsligt så tar min motivation slut helt för fort och det bådare juv erkligen inte gott. Nu till exempel i ställlet för att sitta och läsa italienska elelr företagsekonomi så sitter jag och skriver blogg. Nej nu måste jag helt enkelt sluta. Möjligt att det här blev ett extremt tråkigt och ointressant inlägg men jaja bättre än inget iaf.Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0