och nu är jag helt fast

Jag såg på Mamma mia filmen med elise igår kväll. Och ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Den var helt enkelt underbar. Jag visste ifs att den skulle vara bra men inte så bra. Hela kvällen har gått åt till att lyssna sönder låtarna från filmen. Jag är helt enkelt mållös. Nu har jag ännu en favorit film. 



Så ja här infogar jag då en liten bild ifrån filmen som stal mitt hjärta. Och även en liten söt text som jag känner mig själv hemmastad i.

Whatever happened to our love?
I wish I understood
It used to be so nice
It used to be so good

When you're gone
How can I even try to go on?
When you're gone
Though I try, how can I carry on?


Nej nu skall jag sova, imorgon är det kolboda med Procivitas som gäller så au revoir. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0