6 it's a magic number

Jag är en sån som drömmer varje natt (eller ja det gör ju alla, men jag kommer ihåg vad jag drömt om).  På senare tid har jag kommit in i en period då jag endast drömmer om sex med superhjältar. Kåt idiot tänker väl ni nu. Kanske är det så, men jag undrar över delen med superhjältarna. Spindelmannen, batman, superman ja allt vad dem heter. Varför just superhjältar, varör inte bara killar jag känner eller killar jag attraheras av. För helt ärligt hur attraherad kan man vara av en kille man inte ens kan se ansiktet på? Tydligen svin attraherad. Är det känslan av att dem är starka och kan skydda en eller är det kanske det mystiska med maskerna som gör dem så sexiga? För mig är det nog lite av både och, men en sak är i alla fall säker, jag gillar det. ( Får väl en massa skit för det här nu, för sex är ju fortfarande så tabu).


lite sexig är det väl ändå?

Kommentarer
Postat av: Filippa

JAK GILAR SEX MIKKET

2009-08-28 @ 00:04:16
URL: http://gamerandi.blogg.se/
Postat av: Bo

Jag hade slängt Wonder Woman på rygg anyday

2009-09-05 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0