awesomeness in a box

Nu är helgen endast ett minne och fem nya dagar med ständig trötthet skryter med sin närvaro. En ganska dyster tanke, i alla fall för mig. Veckans värsta dag ligger bara några timmar bort då det är tisdagen. Halv tio till halv fem känns inte som en dag i min smak.
    För att se positivt på allt så har jag jobbat idag. 100 kr i timmen, vilken inte är helt fel en grå måndag. Svenskan är avklarad och jag funderar på att läsa rättskunskapen nu innan jag lägger mig med. På torsdag är det insparksfest, vilket inte helle är helt fel. Och lördag och söndag är familjen i Göteborg så då har jag huset för mig själv, inte det heller är så fel. Den här veckan har nog potensial att bli bra i alla fall.

En alldels underbar bild, från den gångna helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0