Promoe

Precis som imperiet måste gå under, faller du och jag, faller vi sönder. I våra minsta beståndsdelar, du och jag, du och jag.

sjung för allt du är värd i världen kallast värld, jag snackar inte om vädret. Ta redan på vem du är ja något du kallar ditt verk, det kommer alltid vara med dig. Och sjung för att du är kär för allt var tyglarna bär, du vet väl att du är värd det? Sjung om allt du bär inom och utom din själ. Kompis jag tycker det klär dig.

Du säger att det var uppenbart, att det aldrig var du och jag. Så förlåt om jag bara säger tjena när vi syns och slipper kännas vid svidandet förr i tider. Kanske var vår histroia en fjäril på en nål, vacker att titta på men med vingar som inte slår.

Promoe var bra, väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: amanda

COLDPLAY VAR BÄTTRE, BRA MYCKET BÄTTRE ;)

2009-08-23 @ 16:50:48
URL: http://amawac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0