.

Tisdag eftermiddag och jag sitter med en rosaröd ansiktsmask inkletad i huvudet. Det är varm, kliar och allmänt obehaglig faktiskt. Den var en julklapp från min lillebror, kanske något han medvetet tänkte på när han köpte den? Hur som helst så är allt ganska som vanligt, Sixten sover i min säng, jag sitter och väntar på att ge mig av mot Filippa och mamma damsugar huset för ändra gången idag.
      Nyår närmar sig med stormsteg och det mesta är faktiskt klart. Klänningen, underkläderna, drickan (lite halv klar), lokalen och middagsplanerna. Ja det här har potential till att bli en riktigt awesome nyår!

Nu ska jag kasta mig i duschen orkar inte med den här jäkla ansiktsmasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0