next time you'll point a finger I'll point you to the mirror

Paramore var fet och nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Jag har idag skrivit ett brev till tomten på franska, översatt en del italienska och även pluggat som ett svin på rättskunskapen som vi har tills imorgon. Jag inser att jag omöjligt kommer kunna få det mvg jag skulle behövt men vad har jag att förvänta mig då jag började plugga på provet först idag. Fan. Imorgon skippar jag min sovmorgon för att gå på rättegång och stannar även kvar i skolan för att hålla på med staden, vilket troligen är något av det tråkigaste jag varit med om, eller nej rättskunskap och alla EU:s olika konventioner är nog om möjligt ännu tråkigare. Slut whinat för mig, nu ska jag ta igen lite söman, Haj!









Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 18:56:25
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0