so tell me when you hear my heart stop

Min första kärlek ger mig fortfarande gåshus. Inte en enda dag går förbi utan att jag ägnar den en tanke. Jag är smått beroende och fortfarande lika förälskad om inte mer! Jag vet inte riktigt vad jag hade gjort utan denna i mitt liv. Dagligen hittar jag nya små ljuspunkter med den och även om en del av den får mig att skratta rätt ut så är det sanerligen mer av det goda än det dåliga. Nej min älskling dig skall jag alltid hålla kär - musiken. (höhö där trodde ni jag snackade om något annan vad suckers?)

Dagens förälskelse (eller egentligen så började jag gilla den för någon vecka sedan men först idag insåg jag hur frikking jävla underbart bra låten är)

Lykke Li - Possibility
http://open.spotify.com/track/39Odj4vLKRarATkCA31gaW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0