freeeedag

Fredag och jag är inte pepp? Nej vad är det som händer med mig? Jag brukar alltid älska fredagarna men idag känns det faktiskt sådär.
 
Jag vaknade klockan halv nio i morse.  Trots att klockan inte skulle ringa förens vid kvart över nio. Och att gå upp före min klocka ringer det är verkligen inte likt mig alls. Jag åt frukost och var klar på en ynka halvtimme. Rekord tid. Nu har jag suttit vid min dator i en 45 minuter och jag ska ännu inte gå till bussen på en kvart.

Väl inne i stan ska jag vänta en 50 minuter på att min lektion skall börja. Hur drygt är inte det ? Och detta enbart för att bussarna går så sällan efter tio. Aja kanske kan införskaffa lite nytti till Usa-resan? Ett par nya gladiator-sandaler vet jag att jag ska ha, men dem får jag nog åka iväg med mamma för att fixa. Lite bra böcker brukar även vara bra att ha till fly och solstolen.

Tillbaka till verkligheten - Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0