.

Jag är en velig människa. Jag är inte en sån som ger falska förhoppningar, men jag är velig. Vet inte riktigt vad jag vill, tror att jag vill en sak men när jag sedan kan få det så är det plötsligt inte så intressant längre. Jag vet det är ett vanligt fenomen, man vill alltid ha det man inte kan få. Men fan vad jag stör mig på det. Jag vill inte vara den som är den som bara ångrar sig hela tiden. Jag vill stå fast vid mina beslut och visst fan borde det vara simpelt att göra det med?

För övrigt är jag ganska svin nöjd med min dag. Gjort min svenska och även lagt in alla glosorna till engelskan på fredag. Nu ska jag sova och hoppas lite på att chelsea förlorar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0