För er som trodde att jag var omänskligt perfekt (om någon nu lyckats få för sig det)

Jag har något att erkänna. Jag som många andra har haft en såkallad fjortis- och emoperiod. Jag gick i åttan och allt var rosa och svart. Livet var förjävligt (tyckte jag då iaf). Jag lysnade på en särskild sorts musik och jag visste att det var lite mesigt men jag trodde inte att det var så här illa. I och med att jag är en så fantastiskt godhjärtad människa så tänkte jag dela med mig av detta, men mina vänner tänk inte allt för lite om mig efter ni hört låtarna.



Vi börjar med denna, en klassiker faktiskt. Till mitt försvar så var denna en hyllning till de som undkom 911. Det finns även en annan variant där en liten tjej pratar i bakgrunden, självklart lysnade jag på den med.



Lite värre, men ack vad jag gillade den. Lägg även märke till den underbara videon!


Kommentarer
Postat av: Oscar

MYCKET illa sofie :O

2009-11-30 @ 18:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0