saturday night lights

Jag har i tre och en halv timme suttit och spelat ett envist och skit tråkigt facebook spel. I tre och en halv timme spelade jag, utan att klara det en enda gång. Frustrerande och ack så depprimerande.
   Ju längre jag spelade dessto viktigare blev det att klara det. Sista timme handlade det inte bara om att vinna spelet utan även om att vinna i livet (flummigt jag vet) jag kopplade helt enkelt ihop spelet med livet, klarar jag det här så löser det sig. Klarar jag det här så fixar allt sig. Självklart så klarade jag det inte. 
   Om hjärnan hade fått bestämma så hade jag troligen suttit uppe hela natten, och spelat tills jag klarade det helt enkelt. Så blir det inte då mina ögon inte längre ser klart, utan snarare har en suddig bild av allt. Tecken på trötthet för er som inte förstod det.

Nu ska jag gå och lägg mig och hoppas på att inte jag snear på vaccinet inatt/imorgon

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, kan du tänka dig att det faktiskt är rihanna? :O

http://open.spotify.com/track/7dqgBtA6ZY1RAdBU3FYRKj

2009-11-15 @ 23:48:30
URL: http://amawac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0