sing it back to me

EMA förgyller min kväll. Men jag måste erkänna att kvällen blir en stor besvikelse om varken Kings eller Killers får något pris. Agnes fick nyss pris för bästa svenska ackt. Att jag sedan sett en av hennes konserter är något jag inte gärna skryter med. Och jag kan inte skylla på åldern heller då det inte alls var så länge sedan hon slog igenom.

Vid det här laget borde jag läst in mig på både engelskan och historian som jag så olägligt har prov på imorgon. Jag har inte lagt särskilt mycket tid på något av det. Varför vet jag faktiskt inte, har ingen godkänd ursäkt mer än att motivationen inte finns där längre.

Nu ska jag återgå till EMA och hålla tummarna för kings lite till.

Btw har ni 4 minuter och 27 sekunder fria, spendera dem då med The only exception av Paramore

http://open.spotify.com/track/3ZHfX6kbiY7JVsB63lLOLu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0