eine kleine bratwurst

Det var med ånger i rösten jag tackade nej till en kväll med popcorn, mys och 3D bio med mina fina vänner igår. Istället åkte jag till min kära pappa för att hjälpa honom med någon matfest i Trelleborg. Det hela var faktiskt ganska trevligt och nu när jag fått veta att filmen var lika kass som den påstås vara så är jag jävligt nöjd med mitt beslut. En av de största faktorerna till att kvällen var så roande måste nog ligga i det faktum att det var tyskt tema. Med jämna och ojämna mellanrum utbrast gästerna saker som WUNDERBAR och SUPER. De dansade även en hel del och vuxna människor som dansar roar mig.
     Även ikväll blir det att jobba som kock och förhoppningsvis går det lika bra som det gjorde igår. Skillnaden från igår är att jag beger mig hem till Filippa efter för att hålla henne Amanda och Sebbe sällskap hela natten.

Föresten så har jag nu fått jobb, eller ja iaf en provanställning på ett telefonbolag i stan. Förhoppningsvis går det bra och förhoppningsvis behåller dem mig.

Nu ska jag ta en dusch, om två timmar åker vi iväg och lagar mat till 700 pers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0