such a beautiful stranger

Igår träffade jag någon, inte någon på det sättet som ni tror, men någon som gav mig något. Jag vet inte riktigt vad det var, men det var något med honom som fick mig att stanna och bara glo vid första ögonkastet.
     Det var egentligen i fredags jag träffade honom. Och redan då var det något med honom jag gillade. Han är snygg, inte sådär klassiskt snygg men lite annorlunda snygg, precis så som jag gillar det. Jag jobbade och det gjorde han med. Vi pratade inte, bara hälsade. Jag tänkte inte så mycket om honom, bara att han var snygg.
      Igår blev han mer än snygg, han blev charmig, humoristisk och så förbjuden. Och finns det något mer lockande än det man inte kan få?

Om jag hade fått välja någonstans att vara just nu, så hade jag varit i bilen där vi var igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj vad hände i bilen då :O

2009-10-04 @ 19:14:32
Postat av: sofie

absolut inget hände i bilen, eller någon annanstans

2009-10-04 @ 20:01:08
Postat av: amanda

hahaha du är lite sjuk sofiemomzennnn :D

2009-10-04 @ 23:16:51
URL: http://amawac.blogg.se/
Postat av: sofie

haha ja mindis det är jag nog

2009-10-05 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0