I whish for something new

Jag mår bra nu, känner inte alls av illamåendet och huvudvärken på alls samma sätt. Nu är allt en väntan på att prickarna ska försvinna och på att jag ska sluta smitta.
     Jag har fått tillbaka min vanliga energi och är därför mycket mer rastlös. KLockan är bara ett och jag har redan hunnit skriva klart samhällen, bakat scones och sett mina vanliga tv-program (yes jag har en tv-programs vana jag måste följa nu). Det har till och med gått så långt att jag skriver upp filmer som ska visas som jag vill se. Exempelvis så ska jag se love actually på söndag klockan nio på trean, illa va? Men jag menar något måste jag ju göra om dagarna.

Nej nu ska jag återvända till mina b-spel på facebook och sedans städa rummet, tror fan att jag till och med ska rensa gardroben. Illa är vad det är, mycket illa.

Btw så fyller mitt lilla kid 15 idag så gratz till honom!


Kommentarer
Postat av: Jenny Maria

Ja grattis till den lille gubben. Jag tänkte snart ringa faktiskt.

2009-10-23 @ 18:52:52
URL: http://www.jennymaria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0