just forget it all

Jag är en rastlös människa, jag klarar inte av att vara hemma från skolan utan att bli fruktansvärt rastlös och uttråkad. Jag har nu varit hemma i tre dagar och jag håller på att gå sönder. Hela jag kliar och gör ont och egentligen orkar jag inte sitta framför datorn men jag gör det i alla fall.
     Jag har nu lärt mig tv kanalerna utantill och från att varit en sån som tittat mycket lite på tv så spenderar jag nu 90% av min vakna tid framför den. Jag vaknar vid elva, orkar resa mig vid tolv och då börjar även sjunde himlen. How I met you mother går samtidigt på trean så det blir en del zappande där mellan. Efter detta går det bara skit i ett bra tag. Någon talkshow med någon Ellen är det mest intressant som går och det är ändå väldigt b-igt. Denna Ellen inleder alltid programet med samma saker, ett dålig skämt, en videofilm på ett kid och ett djur och sen dansar hon med publiken. Imorse upptäckte jag mig själv med att ha kastat en kudde på tven när hon började sin så kallade dans, fruktansvärt.

Dagen fortsätter och min pappa kommer hem vid tre tiden och strax där efter min lillebror. Ingen av dem lägger så mycket märke till mig. Jakob säger något i stil med, vad prickig du är eller visst är det svin jobbigt (han hade vattkoppor före mig). Pappa ''skojar'' till det lite med att säga något som, ja men då hämtar jag kameran så att jag kan ha en bild på min förtjusnade dotter på jobbet och på andra ofentliga platser.
     Sen kommer mamma hem och då börjar det som gör dagen värd att vakna för. Hon masserar mig och gör speciall mat till mig, köper hem tidningar till mig och bara ligger och berättar för mig att det går över och att jag inte kommer se ut som ett missfoster så länge till. När mamma kommer hem börjar även smsen och samtalen från kompisarna komma. Hur mycket de vill att man ska bli frisk och hur mycket de hoppas att man blir kry innan halloween och lovet. Jag har fina kompisar och en fin mamma.

Kommentarer
Postat av: charlotta

halloween festen kommer inte vara ball utan soffe ju. DU MÅSTE BLI FRISK, SAKNAR DIG I SKOLAN! <3<3<3

2009-10-21 @ 21:10:22
URL: http://charlottafransson.blogg.se/
Postat av: Oscar

Smitta inte dina barn bara :( Hoppas du blir frisk snart pricken :D

2009-10-21 @ 21:57:55
Postat av: amanda

menar du ellen degeneres? haha

KRYA ÄLSKLINGSMOMZEN !! <3

2009-10-22 @ 21:44:39
URL: http://amawac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0