Never put your trust in kids, not even the cute once

När jag fyllde år i september fick jag en månad med spotify premium av min lillebror. Jag har sparat detta då jag vetat att en Iphone varit på väg. Nu har min kära lillebror fått en Iphone och kommer in på mitt rum och kräver att få mitt spotify kort som han gett mig.

J: Men du kan få ett nytt
S: Ja men du Jakob, det fick ju jag av dig när jag fyllde år och du har inte pengar att köpa ett till mig.
J: Nej men vadå du fick inte alls det
S: du gav mig det och sa att du betalat det själv för en gångs skull?
J: Men fan gick du på den lätt, det skulle jag aldrig göra. Pappa köpte den till dig.
S: Haha, hur som helst så är den min inte sant?
J: jävla idiot du är så egostisk

Jag bara undrar är jag egoistisk för att jag inte vill ge min födelsedags present till honom? Plötsligt känns den där DKNY parfymen han fick när han fyllde år som ganska meningslösa pengar. Bör dessutom lägga undan mitt lilla spotify presentkort, annars försvinner väl det när jag går och duschar.

Nu hämnas han med att spela musik på högsta volym, underbart med syskonkärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0