dreams from far above

Jag är tillbaka i mitt gamal mönster. Jag går i skolan, kommer hem och pluggar några timmar och ser sedan tv med min familj. Jag saknar det härligt spontana med sommaren. Då vi gick upp vid ett och åt frukost vid fyra. Tio på kvällen var klockan bara barnet och vi började våra kvällar. Vi åkte till Pude för att bada mitt i natten och allt var bara sådär simpelt och lugnt som det ska vara. Nu är det inga impuls dopp som utförs under nätterna. Nu spedenarar jag mina nätter sovandes, så som man ska göra, men fan vad trist det är. Helgen är ett litet ljus i ''natten'' och även den är helt för kort. För jag menar hur mycket stämning hinner du få upp på två dagar. Jag saknar sommaren och allt det vi gjorde under den.

Jag har egentligen lust att skriva mycket mer, men vet ni det hinner jag inte för jag har en engelska och en franska uppsats att göra klart, jävligt tragiskt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknar också sommaren jeetttemycket

2009-09-16 @ 21:53:39
URL: http://amawac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0