I tried couting sheeps but there's one I always miss

Min kväll ska jag spendera med en löjligt stor kopp te, rättskunskapsboken, lite historia och en star wars film på det. Låter fint inte sant?

Jag har inlett ett nytt projekt, jag ska se alla filmerna på http://www.imdb.com/chart/top. För er som inte vet vad det är så är det en topplista på de 250 bästa filmerna genom tiderna. Just nu ligger jag på endast 25 sedda filmer, vilket jag planerar att fördubbla den här hösten. För vad ska man göra alla bakis söndagar och sega höstkvällar då man inte har ett skit att göra? jo kolla film.

Eftersom min mamma nyss dissade min idé om att övningsköra en stund så ska jag nog springa en runda faktiskt. Fast o andra sidan så låter det betydligt mer frestande med ett varmt bad, tydligen så är ju hela jag en lite isbit, eller hur var det Oscar?


Kommentarer
Postat av: Oscar

Sofie jag behöver något kallt i min Coca kan du stoppa ner fingrarna i den lite så den blir kall :O??

2009-09-29 @ 22:57:26
Postat av: sofie

hahah jävla oscar :(

2009-09-30 @ 07:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0