the good one

Vad skulle vi varit om det inte var för människorna runt oss?
     Jag hade i alla fall varit den som ej klarade av provet i matte imorgon. Kanske klarar jag det inte i alla fall, men nu är mina chanser betydigt större, tack för det Isabelle. Förutom matte har jag även pluggat engelska och just nu sitter jag och lyssnar på en fransk låt inte för att den är bra utan för att vi har den i läxa. Jag trodde jag skrev upp till franska steg 4 men just nu verar det snarare vara körsång. Aja jag klagar inte, hellre det än oregelbundna verb. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar tills jag får se dig sjunga på Franska HAHAHAHAHA

2009-09-13 @ 21:03:43
Postat av: Anonym

Längtar tills jag får se dig sjunga på Franska HAHAHAHAHA

2009-09-13 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0