gratz dudette

http://tuvee.blogg.se/index.html är en av alla boggar jag läser. Tuve kom med idén att skriva ett inlägg om en vän som en slags present. Detta tycker jag är en alldeles utmärkt idé och jag kommer därför göra det samma med min kära vän Isabelle som idag blir 18. http://isabelleklingstedt.blogg.se/ Och för er andra så vill jag inte påstå att jag bryr mig sådär jätte mycket om att ni tycker att det här inlägget suger.

Isabelle Klingstedt. För mig har du alltid varit en inspirations källa. En av de jag vänt mig till då jag behöver goda råd eller hjälp med något. För mig är du en sorts förebild och du har påverkat många av de val jag gjort här i livet. Att jag valde procivitas är helt din förtjänst, stora delar av min umgängeskrest har jag även lärt känna genom dig. Och se så bra allt blivit. Om jag tänker tillbaka till tiden på spången så hade jag aldrig kunnat gissa att vi två skulle blivit så pass nära. Allt har förändrats så drastiskt de senaste året och jag är glad för det. Tack för allt du gjort för mig kära Isabelle, du är en av de största orsakerna till att jag är den jag är idag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0