Ca plane pour moi

Okej just nu borde jag plugga franska som en galning, gör jag det? NEEEJ. Jag skippade till och med träningen för att jag skulle kunna plugga, vilket nu ger mig fet ångest. ÖÖÖEEEHHHBLÄÄÄÄ för franska. Jag orkar inte lära mig negationer utantill och ännu mindre en massa glosor (som Emelie sa var enkla, vilket dem inte är (u) ). Så nu gör jag allt annat än jag borde typ, målar naglarna, bloggar, spela wc3 och zoo tycoon. Fast jag måste nog ändå säga att jag varit jäkligt effektiv idag, först så bestämde jag mig för att försova mig en lektion, och då blev den lektionen inställd ( inte jätte effektivt av mig, men det kommer). Sen var jag på alla mina lektioner dottig flicka, dubbel körlektion, skrev ner alla mina glosor på ett papper och gjorde klart min scrapbook till Simon.

Nu ska jag spela lite ps3, måste ju få min daliga dos av sådan med, SEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0