Jajaja

Det är söndag, och en fin sådan. Helgen har varit chill, lite för chill nästan. Jag önskar att jag hittat nått ball att göra på lördagen, men icke sa nicke. Iaf så har jag varit effektiv som satan idag,  övningskört i en timme (malmö - lite runda där - Bara). Jag har gjort mina övningar till ryggen, vilket jag aldrig gör typ för att dem är så dryga och tråkiga. Jag har även pluggat historian så nu kan jag typ halva. Just nu sitter jag med håret i en inpackning och det var inte riktigt torrt nog när jag satt i den känner jag för nu kittlar vattendropparna mig på halsen. Ikväll ska jag se på Alice i Underlandet med Anna, på tiden faktiskt.

Nu ska jag äta lite tårta och spela zoo tycoon, FÖR DET FÖRTJÄNAR JAG FAKTISKT, He-he-he!

Btw så saknar jag Amanda Wachtmeister och Isabelle Klingstedt lite, varfan tar ni vägen mina små djur? (poss på er iaf).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0