lia bra att kötta dirr

Jag har nyss kommit hem från boxningen och jag måste bara säga att det var den köttigaste träningen jag någonsin varit på. Den var inte särskilt jobbig (det var en vikarie idag) men det var köttig. Jag har ett bitmärke i handen. Ett sår på ryggen, några skrapsår på armarna och så har jag jäkligt ont i knäet, då en gubbe?! lyckades få in en smäll där.
    Aja nog wajnat, jag har även kört i mörker för första gången idag, extremt mycket softare än att köra på dagen jue, he-he!

Btw hittade lite awesome smycke på nätet som jag funderar på att haffa, JUST DET JAG ÄR PANK! Jag vet att ögon-ringen är lite wicked, men jag tror faktiskt att jag är kär i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0