one, two, down and up

Som några av er vet så är min msn crazy och har varit det ett bra tag nu, detta gör mig därför stammis på Ebuddy. Att sidan är störig är inte så svårt att inse men det som är mest irriterande är de jäkla reklamerna. Var tionde minut kommer det en teckanad tjej upp på sidan som säger med sin socker sliskiga röst; Hey I'm Amber, what's your name? OOOH JAG HATAR DENNA AMBER!

Iaf till saken (för detta lilla damputbrott of mine var faktiskt inte det jag ville få fram), jag har hittat två reklamer jag faktiskt gillar, mest för att de är så jävla komiska typ he-he. 


                                     

Träffa en trevlig ryska tjej på dream-marriage.com, ja men visst VAD MYSIGT! Och sen gillar jag att ''your casual dating site'' är så pass casual att de använder sig av en kondom, en bh och ett par handklovar istället för hjärtan och bilder på fina par som alla andra dejting firmor gör. Hehe ja dem är iaf ärliga med det, cred för det!

Nu ska jag återgå till mitt plugg (egentligen inte, jag ska spela zoo tycoon) för jag har prov i Nk A imorgon!
POSSPOSS


Kommentarer
Postat av: IDA

Precis som du har jag NK prov imorgon. Och precis som du spelar jag zoo tycoon istället för att plugga.

2010-04-14 @ 00:50:32
URL: http://ohyees.blogg.se/
Postat av: sofie nilsson

haha det går nog i släkten skulle jag tro

2010-04-14 @ 16:28:16
URL: http://soofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0