how come everytime you come around my London bridge wanna go down?

Jag har resefeber och såhär mitt i packningen inser jag att min väska för en gångs skulle inte kommer vara helt fullpropad. Jag har nu tagit en paus och sitter och tänker igenom tidigare resor och kan konstatera att jag haft en hel del mysiga smesterflirter genom åren. Mest för min egen skull tänkte jag dela med mig av mina tre favoriter.

1. London 206 - Jake.
Vi var i London jag, mamma, jakob och pappa. Jag hade haft ett jätte bråk med tjejerna innan jag åkte så jag var deppig som fan de första fem dagarna på veckan. Men på eftermiddagen på dag nummer fem så var mamma och jag och kollade på Buckingham palace. För att komma dit korsade vi alltid en park och när vi stod utan för slottet insåg jag att jag ställt ifrån min shoppingpåse på en bänk i parken. Jag rusar tillbaka och mamma står och väntar på mig vid slottet (det är väldigt nära). När jag kommer till bänken står en kille och håller i min påse. Inte något specielt, väldigt alldagligt utseende. Han berättar att han heter Jake och vi pratar en liten stund. Till slut berättar jag att mamma väntar på mig och han får mitt nummer.
       Senare på kvällen smsar han och när vi sitter och äter på hotellet. Jag säger att jag mår lite dåligt och vill gå upp på rummet. Istället för att gå upp till rummet går jag ut till parken och träffar Jake (vi bodde nära parken). Vi går runt och bara pratar i en timme, sen inser jag att jag bör gå tillbaka. Han ger mig sitt nummer och säger: Your a strange girl Sofie, but I'm happy to have met you. Han kysser mig och det är det sista jag någon sin ser av Jake.

Green park London

Nu ska jag fortsätta packa, vill ni höra de andra två så let me know.


Kommentarer
Postat av: amanda

asså srsly, det är insane

2010-02-13 @ 16:44:57
URL: http://amawac.blogg.se/
Postat av: sofie nilsson

Haha det är väl inte så insane?

2010-02-13 @ 17:46:27
URL: http://soofienilsson.blogg.se/
Postat av: amanda

haha lite är det

2010-02-14 @ 14:08:26
URL: http://amawac.blogg.se/
Postat av: matilda

jo håller helt med, men det är kul att läsa ;D

2010-02-14 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0