this is you and me, you're my superstar

Snön faller åter över lilla Bara och ute är det vinter. Här hemma är atmosfären nog något åt det hållet med. Alla går runt som grå små moln och vill inte vara den som förlorar genom att försonas.

Min räddning för såna här kvällar är återblickar och vackra minnen från den tiden solen fortfarande tittade fram, sommaren. Jag kollar igenom alla bilder vi lyckades ta och ser hela scener framför mig. Så vad vi än hade för relation i somras vänner, familj, älskare, främlingar och bekantskaper tack för att ni gjorde min sommar så jäkla vacker.

 

Nu kom mamma in med fruktsallad och pappa med en kopp kaffe, peacen är åter makead och jag ska återgå till det jag gjorde innan, geekade datorspel

See yaa when I see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0