I'd rather dance with you

Sakta men säkert känner jag hur tyngder lyfts bort från mina axlar. Efter en mycket hektisk början på veckan känns det som om allt är på väg åt rätt håll. Två arbeten är avklarade och Thailand börjar närma sig. Jag känner stressen släppa och vill bara njuta av att jag faktiskt har tid att strunta i allt som har med skola att göra, resten av kvällen.

Om jag fått välja ut något att göra för resten av kvällen hade jag spenderat den med närkontakt, deep talks och en smula tv-spel på det. Känns dock inte särskilt aktuellt då de enda allternativen jag har är min familj och lilla Sixten som sover på Britneys huvud (gästsidan av min säng är bäddad med britneys Spears så ofta som möjligt då hon är mycket populär bland mina kära vänner?!).

Nu ska jag spela sims, dricka onödigt mycket kaffe och lyssna på Say anything

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0