just another nightmare

Jag har rent ut sagt haft en fruktansvärd natt.

Jag somnade i hyfsad tid men klockan halv två vaknade jag av att min mage gjorde så jäkla ont. Jag sträckte mig efter lampan för att få in lite ljus i rummet men det gick inte. Så fort jag rörde mig började det göra så ont att jag började skrika rätt ut. Jag låg helt stilla hur länge som helst och med ojämna mellanrum kom smärtan tillbaka, varje gång jag försökte rör mig blev det värre och det enda jag förmådde mig att faktiskt göra, var att skrika in i närmsta kudde. När jag till slut lyckades röra mig och tända lampan utan att allt raserade var klockan fem. I tre och en halv timme låg jag och skrev i min jäkla kudde.

När klockan ringde sju i morse fick jag pappa att sjukanmäla mig. Jag har suttit framför tven/läst historia/skrivit marknadsföring hela dagen och nu känns allt ganska som vanligt igen, men jag måste medge att jag är lite rädd för att somna.

Kommentarer
Postat av: IDA

hjärtat då! du skulle ringt mig, inte för att jag hade kunnat ta bort magontet men du hade haft sällskap iallafall. (L)

2010-01-19 @ 20:43:36
URL: http://ohyees.blogg.se/
Postat av: amanda

krya sofiebäästizhh<33

2010-01-19 @ 23:03:34
URL: http://amawac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0