the start of something new

Jag skulle ju inte avge ett nyårslöfte i år, men nu har jag gjort det iaf. När Filippa berättade om sitt kände jag mig nästan lite tvungen att avge ett liknande själv för att inte klassas som riktigt jävla epic failure - hehe!
       Ikväll har jag kämpat med min franska, endast för att upptäcka att jag gjort allt fel. Efter det övergick jag till Marknadsföring och är faktiskt ganska nöjd över att ha börjat skriva på det iaf, hehe. 
    Imorgon blir det rättegång med tjejerna (ja det var jag som stod bakom de där helikopter rånet...)

Nej nu ska jag bädda ner mig i min awesome säng med min awesome playlist och skratta åt facebooks alla underbara grupper.




jag (L) franskaboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0