i ett hav av kläder, skor och abstinens

Packa upp, packa ner, kommer jag använda det här? endast om jag tar med den där, men har jag plats till den? behöver jag verkligen det där?. Jag har inte ärvt konsten att packa från min mamma. Jag tömmer gardroben på dess innehåll och lägger allt i en hög på golvet. Och sen då, vadfan vill jag ha med mig? och hur ska jag idag kunna veta vad jag om tio dagar är sugen på att ha på mig, när jag inte ens vet vad jag vill ha på mig imorgon?. Det är alltså i detta tillstånd mitt rum är just nu, sängen är dold under x kg kläder, det enda tecken på mitt trägolv är ytan som skapats då dörren drars fram och tillbaka och fört med sig kläder i dess bana.

Jag känner en abstinens av kaffe smyga sig på och förhoppningsvis får detta mig att återgå till min packning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0