save tonight

Midsommar, en av årets finaste dagar. Det var iaf så förra året, trots lite regn här och där så log hela världen mot oss förra året. Med kransar i håret begav vi oss mot landet för att fira midsommar på en gräsplätt i partytält och med en jätte brasa framför oss. Det är ett vackert minne, från en vacker sommar. Jag har inte samma förväntningar på årets midsommar som jag hade på förra, för hur ska något kunna toppa den? Men det gör inget, det gör inte heller något att det är molningt eller att jordgubbarna inte är lika söta i år. För även om inte midsommar blir lika bra som vi vill att den ska bli, så vet jag att vi tar igen det imorgon, eller nästa helg, eller till och med helgen efter det.








Nu ska jag hoppa i duschen och packa ner mina cider och mitt rosé, glad midsommar alla nolifers som läser min underbart underhållande blogg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0