but most of all I'm bored

Jag tänker inte skriva upp en lista på alla saker jag har att göra innan skolan är slut, så som alla andra gör. Nej jag tror nog att jag skiter i det, jag har svin mycket att göra och att skriva ner det gör det bara verkligare och jobbigare, så vet ni vad? SCREW IT! jag fixar det.

Just nu sitter jag med en stor latte, jag älskar pappas nys espressomaskin (det kommer du med göra Em när vi kämpar med UF nästa år). Min franska uppsats börjar arta sig, bara en dryg sida kvar att skriva och det känns helt okej. Det som freaks me out lite är att vi ska redovisa skiten sen, min franska är ju inte direkt den bästa, men sen kom jag på en awesome idé (smart som jag är). Redovisningen ska vara i tio minuter och jag har hittat ett filmklipp på 8 minuter och 15 sekunder som passar in skit bra med mitt ämne. Maryse tyckte till och med att det var en viktig sak att ha med på redovisningen, HEHEH score! Då måste jag prata i en och en halv minut hehehe det klarar till och med jag.

Nu ska jag snart ta bussen in för att ha körlektion och innan dess ska jag ha hunnit skriva en halv sida till på min franska.

Klara, färdiga, gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0