hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?

Om 21 dagar är det Siesta och jag är tagggggad som satan. Allt jag gör just nu har lite siesta feeling i sig. Idag tex när jag köpte kläder tänkte jag; vad hade passat på siesta? Jag vet att det är lite wicked, men helt ärligt är jag så sjutk pepp på att festivala igen. Och nu när ni ändå är här så needar jag hjälp. Jag ska passa ett kid på två år en gång i veckan och vet inte hur mycket jag ska ta i lön? förslag någon?



Nu ska jag göra franska (U) dör lite av bara tanken men hey that's life, see yaa wouldn't wanna be yaaa!

POSS

Kommentarer
Postat av: soffan

ta mycket i lön. ett tips bara

2010-05-07 @ 17:53:04
URL: http://axbxcxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0